ESKÜVŐ FOTÓZÁS:
A kimondott "igen" a szívekben örökre megmarad.
PORTRÉ FOTÓZÁS:
Tavasztól télig mindig van alkalom jó fotók elkészítésére.
TÖRTÉNELMI ÚJRAJÁTSZÓK:
Nincs annál izgalmasabb, mint egy fényképezőgéppel visszamenni az időben sokszáz évet.
SPORT FOTÓZÁS:
A sportot lehet csinálni, nézni és fotózni.
JEGYESFOTÓZÁS:
Párfotózástól az esküvőig.
SPORT FOTÓZÁS:
A sportfotózás egyetlen buktatója: amikor annyira magával ragad az esemény látványa, hogy elfelejtesz kattintani.
ÉTEL FOTÓZÁS:
Az étel fotózásnál csak egyetlen jobb dolog van: az étel elfogyasztása.
ESKÜVŐ FOTÓZÁS:
Mert a szerelemnek nem tud útjába állni semmi.
ÉTELFOTÓZÁS:
Mert a szemünkkel is meg tudjuk enni amit látunk.
HAGYOMÁNYŐRZŐK:
Minden történelmi kornak megvan a maga szépsége, amit meg kell örökíteni.
ESKÜVŐ FOTÓZÁS:
A valóra vált nagy pillanat megörökítése.
AKT, BUDOIR ÉS GLAMOUR FOTÓZÁS:
Mert minden nő szép. (is)
RENDEZVÉNY FOTÓZÁS:
Megőrizni az örökkévalóságnak a rendezvény legszebb pillanatait.
SPORT FOTÓ:
Győzelem és vereség esetén is egy dolog biztos: jó fotók készültek.
ESKÜVŐ FOTÓZÁS:
Az esküvői képek a rokonoknak és a barátoknak is készülnek.
FESZTIVÁL FOTÓZÁS:
Amikor mindenki és minden érdekes fotóstéma.

A méltán ismeretlen és elfeledett naív Land-Art művész (aki egyben a helyi íjász szakosztály vezetője is) a mai napon újra instalálta a 3 héttel ezelőtt elkészített "Íjászpálya 8.0" művét. A mű újrakészítésekor a művész törekedett az eredeti mű tökéletesen pontos újbóli létrehozására, melynek az "Íjászpálya 8.1" címet adta. A mű alcíme: "2 óra kínlódás".

Mint látható a műről készített fotón, hogy a művész a Bauhaus-i funkcionáris elemeket is figyelembe véve szigorúan a praktikumra törekedett. A kép bal szélén látható magas füveket csak addig vágta le ameddig szükséges volt így érzékeltetve, hogy az íjászpályán kívüli területen tovább él a táj a maga háborítatlan békességében. Jól megfigyelhető, hogy a művész pontos és precíz kivitelezésre törekedett, mert azokon a helyeken is dolgozott ahol a fű magassága miatt nem kellett volna, de így megalkothatta azokat a párhuzamos csíkokat amelyek minden műértő szívét boldogsággal tölti el.

Szakértő kritikusok az alkotásban több helyen kósza megmaradt fűszálakat is láthatnak melyek hibázásra adhatnának okot a művel kapcsolatban, de ezekkel a művésznek későbbi tervei vannak. A terve az, hogy az "íjászpálya 8.2" elkészítése során azokat is le fogja vágni.

A művészre a "naív" jelzőt azért lehet használni, mert naívan azt hiszi, hogy majd a szakosztály tagjai ezt a műremeket meglátva kijönnek a teremből a szabadba íjászkodni.

A mű elkészítése során a művész mellőzte a "Fibonacci" spirál alkalmazását, az aranymetszésről pedig még nem is hallott.

A mű elkészítésére a művésznek két zápor és zivatar közötti kevéske idő állt a rendelkezésére. Mindezeket és az időjárást figyelembe véve megjósolható, hogy kb. 2 hét múlva a művésznek el kell készítenie az 8.3-as művét is, mely ugyan ilyen fárasztó és monoton munka lesz de az íjászatért és a művészetért mindenre képes alkotó ezt jól tudja, mégis el fogja készíteni.

A képen a művész és az eszköze látható. A kép a kor legelterjedtebb fényképezőgépével, (telefonnal) készült. A művész a művének, munkaeszközének és önnön magának megörökítésére pedig a világon széles körben elterjedt fénykép készítési módot a "selfit" alkalmazta.

A mű META adatai: 1 lóerő, Makita fűnyíró, felhasznált üzemanyag: kb. 1 liter benzin, a fű magassága: kb. 4 cm., a mű 5 egymás melletti területi egységen készült és mindig az óramutató járásával megegyező irányban történt mű létrehozása.

Bibliográfia: A művész másik nagy műve a "Hétvégi telek 8.2". Kisebb művei: "Házunk tája 13.2"